Почетак > II разред > Дан пун изненађења

Дан пун изненађења

Ајлин Браун: Дан пун изненађења

Београд, Креативни центар, 2008.

Ханда читавог дана губи све и свашта: бакину кокошку, воће из корпе… Али ко се то шуња иза ње? Да ли је Ханда спремна на сва изненађења која је чекају?

ЗАДАТАК:

Како ти проналазиш изгубљене ствари? Објасни у чему је сличност, а у чему разлика између тебе и Ханде око потраге? Која животиња је по твом мишљењу на најинтересантнији и највештији начин узела воћку из Хандине корпе? Објасни зашто. Како је велики, неваљали јарац успео да помогне Ханди?Присети се и покушај да испричаш како ти дочекујеш један дан пун изненађења. Које то особине има Ханда, а препознајеш их и ти као своје?

Категорије:II разред
  1. 13. фебруара 2014. у 20:42

    Када нешто изгубим ја прво почнем да плачем, а кад се смирим онда почнем да преврћем све где мислим да би тај предмет могао да буде.Ханда је сама наилазила на изгубљене ствари када се враћала од Акејо за разлику од мене која морам сама да тражим.Највештије је узео слон манго . Он је узео сурлом, а корпа се заљуљала а Ханда је помислила да је дунуо ветар.Јарац је помогао Ханди тако што је покидао конопац и ударио у дрво пуно мандарина које су упале у Хандину празну корпу.Тако је имала изненађење за Акују а то је била корпа пуна мандарина.Дан пун изненађења дочекујем са великом знатижељом.Мислим да сам спретнија и обазривија од Ханде.

  2. Tомановић Теодора
    20. фебруара 2014. у 16:39

    Изгубљене ствари проналазим тако што покушам да се сетим где сам их последњи пут оставила.Као и Ханда и ја сам веома упорна да пронађем ствар коју сам изгубила. За разлику од Ханде ја приликом проналаска изгубљених ствари пронађем и друге занимљиве ствари што ме веома пријатно изненади.По мом мишљењу животиња која је на најинтересантнији и највештији начин узела воћку из Хандине корпе је мајмун,зато што га Ханда није осетила и није чула шуштање лишћа на дрвету.Ханда је раздрагано наставила свој пут.Велики неваљали јарац је помогао Ханди тако што је јуришао према Ханди,саплео се о конопац и ударио у дрво пуно плодова,баш док је Ханда пролазила испод њега.Ситни наранџасти плодови су падали у Хандину корпу.То су биле мандарине.Дан пун изненађења дочекујем са великим нестрпљењем зато што једва чекам да видим кроз каква ћу искушења проћи и који ће разултат бити на крају.Ханда има особине добре другарице које ја препознајем као своје.

  3. Aлекса Лукић
    30. марта 2014. у 09:28

    Изгубљене ствари често проналазим кад спремамо стан. Кад нешто изгубим вратим се по то што изгубим. Сличност између мене и Ханде је у томе што смо упорни да нађемо оно што изгубимо. Ја се вратим на место где мислим да сам нешто изгубио и тамо све претражим. А разлика између мене и Ханде је у томе што ја кад бих осетио да ми је лакша корпа, спустио бих је и проверио шта се дешава. По мом мишљењу на најинтересантнији и највештији начин слон је узео манго из Хандине корпе зато што није тело померио, само је испружио сурлу и усисао воћку. Остале животиње: мајмун, ној, зебра, антилопа, жирафа и папагај морале су померати цело тело да би узеле воћку. Велики јарац је помогао Ханди тако што је због његовог ударца у дрво напунила своју корпу мандаринама. Ханда је упорна, не одустаје лако, као и ја, она је брижна јер брине о коки Монди, о свој баки и о другарици.

  4. 5. априла 2014. у 16:15

    Замераш ли нешто Ханди?

  5. Nenad Rodić
    15. априла 2014. у 11:32

    Када изгубим неку ствар ја се јако растужим. Разликујем се од Ханде по томе што нисам упоран да пронађем изгубљену ствар већ је мало тражим а кад је не нађем позовем маму да ми помогне. По мени животиња која је на највештији и на најинтересантнији начин узела воћку из Хандине корпе је мајмун јер је веома вешто узео своје омиљено воће банану из Хандине корпе тако што је био на дрвету и то урадио да Хана није ни приметила. Неваљали јарац је помогао Ханди тако што је ударио у дрво својим роговима заљуљао га и мандарине су пале у Хандину корпу. Много волим дане у којима ми се деси неко изненађење и радо их дочекујем. Слична особина мене и Ханде је што и ја волим да бринем о својој баки и о својим друговима.

  6. Урош Јатић
    23. априла 2014. у 19:39

    Када нешто изгубим прво се покушам сетити где сам то последњи пут видео и ставио.Ако не могу да се сетим ја питам укућане дал су видели негде тај предмет,ал не одустајем док га не нађем.Сличност између Ханде и мене је у томе што смо обоје упорни кад нешто тражимо,а разлика је у томе што небих дозволио да тако лако изгубим нешто и да би на време приметио да ми је корпа лакша и проверио бих шта се дешава.По мом мишљењу је мајмун био најинтересантнији кад је узимао банану из корпе,јер је из крошње пружио руку,узео воћку и неприметно се вратио у крошњу дрвета.Велики неваљали јарац је помогао Ханди тако што се саплео у конопац и ударио у дрво испод ког је Ханда пролазила.Са дрвета су право у корпу пале мандарине.Дан пун изненађења дочекујем са великим нестрпљењем и жељом да ми буде што испуњенији.Ханда је упорна и брижљива баш као и ја.Ханди замерам то што је помало неопрезна и немарна јер не примети да јој нестаје воће из корпе.

  7. Ања Бабић
    13. маја 2014. у 15:13

    Изгубљене ствари пронађем тако што се присетим где сам их оставила када сам се задњи пут играла са њима. Ханда и ја смо сличне по томе што не одустајемо, док год не нађемо изгубљену ствар. Разлика је у томе што је она имала помоћ другарице у тражењу коке, а ја сама тражим када нешто изгубим. Када се враћала из села наилазила је на све оно што се питала како је настало из корпе. Мајмун је на најинтаресантнији и највештији начин узео воћку из Хандине корпе,јер се само заљуљао на грани и зграбио банану. Велики неваљали јарац се саплео о конопац и ударио у дрво и тако напунио Хандину корпу мандаринама. Када би ми неко рекао да ће ми сутра бити дан пун изненађења, ја не бих могла спавати од узбуђења и нестрпљења и само бих размишљала каква ће то изненађења бити. Ханда је добра другарица, али је непажљива и не брине баш о својим стварима. Понекад сам и ја непажљива, али не баш као Ханда.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

