Почетак > II разред > Ниси ми више другарица!

Ниси ми више другарица!

 Беатрис Руе Рози: Ниси ми више другарица!

Београд, Креативни центар, 2009.

             .

Летиција и Џенифер су најбоље другарице. У ствари, биле су најбоље другарице пре преузимањенего што је      Џенифер дошла у школу с новим црвеним наочарима. И Летиција жели да има наочаре, још лепше од оних које носи Џенифер!  

Пажљиво прочитај књигу, па одговори на следећа питања:

Како је Летиција успела да убеди доктора и маму да не види добро и да јој требају наочаре? Опиши изглед њених наочара, а можеш и да их нацрташ. Како су се помириле Летиција и Џенифер? Шта бисте ви урадили на месту Летиције? Напиши ако ти се десила слична ситуација са најбољом другарицом или другом?

Категорије:II разред
  1. 3. новембра 2013. у 13:28

    Летиција је успела да убеди све да јој требају наочаре тако што је слагала офтамолога да не види добро слова то јест намерно је мешала слова.Биле су у облику срца са розим оквиром.Летиција је прескакала вијачу и наочаре су јој пале са главе и Летиција их је згазила.Затим су обе праснуле у смех и тако су се помиириле. На месту Летиције не бих на тај начин покушавала да добијем исто ш то и Џенифер ,уствари не бих била тако завидна према најбољој другарици.

  2. 7. новембра 2013. у 20:45

    Успела је да убеди маму и доктора да не види добро тако што је за слово Т, рекла је Д, а уместо Н говорила је М и У уместо В. Њене наочаре биле су у облику срца, флуоресцентно розе. Летиција и Џенифер су се помириле кад су Летицији пале наочаре, Џенифер је рекла о твоје лепе наочаре! Летиција је рекла о моје лепе наочаре! И тако су се слатко насмејале, и помириле.Да сам ја Летиција ја бих се одмах помирила са Џенифер, а када би се Џенифер хвалила ја би рекла то ти је баш лепо. Мени се ништа слично није десило, али ми се дешавало да пожелим оно што други имају.

  3. Ненад Родић
    29. новембра 2013. у 12:09

    Летиција је желела да има све као и Џенифер. Тако је једног дана Џенифер дошла у школу са лепим округлим црвеним наочарима. Летиција је одмах пожелела да и она носи наочаре. Слагала је маму и доктора тако што је намерно погрешно читала слова. Мама ју је одвела одмах да јој купи наочаре. Летиција је изабрала наочаре у облику срца розе боје. Било јој је битно само да су лепше од Џенифериних. Летиција је крила да су јој наочаре сметале једном их је и намерно заборавила. Када су Џенифер и она једног дана прескакале вијачу Летицији су наочаре пале и она их је згазила. Обе су се насмејале и помириле. Мислим да Летиција и Џенифер треба да буду срећне што су другарице и што имају дивно пријатељство а не да се свађају.

  4. Срђан Рађеновић
    25. децембра 2013. у 09:57

    Летиција је убедила маму и доктора да не види тако што је говорила погрешна слова.Њене наочаре су биле црвене и у облику срца. Џенифер и Летиција су се помириле тако што су рекле:“ О твоје лепе наочаоре“. На месту Летиције ја бих се одма помирио. Мени се ништа није десило са најбољим другом.

  5. Tомановић Теодора
    27. децембра 2013. у 19:14

    Летиција је успела да убеди офталмолога и маму да не види тако што је на пример за слово „Т“ рекла да је то слово „Д“. То је рекла, јер је хтела да има лепе наочаре као њена другарица Џенифер. Слово „Д“ је рекла намерно, она је знала да је то слово „Т“. Летицијине наочаре биле су: флуоросцентно розе, у облику срца и прелепе. Да сам на месту Летиције ја бих Џенифер рекла да има баш лепе наочаре. Не бих тражила наочаре за вид, јер знам да врло добро видим. Болела би ме глава, била би ми мука и болеле би ме очи као и Летицију. До сада ми се није десио такав догађај. Никада ми се неће десити нешто овако, зато што не размишљам као Летиција.

  6. Урош Јатић
    28. јануара 2014. у 10:24

    Летиција је убедила маму и доктора да не види добро тако што је намерно говорила погрешна слова. Њене наочаре су биле у облику срца флуоресцентноо розе боје. Летиција и Џенифер су се помириле кад су Летицији пале наочаре док је прескакала вијачу па их је она згазила, а Џенифер је рекла „О, твоје лепе наочаре“, а Летиција је рекла „О,моје лепе наочаре“! Тада су обе праснуле у смех и помириле се. Да сам на Летицијином месту никада не би био љубоморан и не би на такав начин дошао до нечега. Никада нисам био у сличној ситуацији.

  7. Теодора Мрђан
    20. фебруара 2014. у 15:46

    Летиција је успела да убеди маму и офтамолога да јој требају наочаре тако што је мешала слова на табли.Летицијине наочаре биле су у облику срца флуоресцентно розе боје.Кад је Летиција прескакала конопац њене наочаре су поскакивале за њом.Одједном су пале Летицијине наочаре и Летиција их је згазила.Кад је Џенифер пришла Летицији Џенифер је рекла-: “ О, твоје лепе наочаре“, а Летиција је рекла :“О, моје лепе наочаре.Кад су то рекле обе су се смејале, тако су се и помириле. Да сам на месту Летиције не бих на овакав начин поступила према најбољој другарици .Не бих завидела другарици и не бих лагала маму и офтамолога. Летиција и Џенифер би трeбале да буду најбоље другарице и да буду срећне због тога. Никада нисам била у сличној ситуацији.
    лн

  8. Софија Карановић
    11. марта 2014. у 18:47

    Летиција је успела да убеди маму и офтамолога тако што се претварала да не види добро.Летицине наочаре биле су у облику срца розе боје.Летиција је прескакала вијачу пале су јој наочаре и згазила их је.Џенифер је рекла:“ О ТВОЈЕ ЛЕПЕ НАОЧАРЕ“ и тако су се помириле.Онда су се обе смејале.Кад бих била на месту Летиције не бих тако поступила. Ако моја другарица мора да носи наочаре ја бих је подржала и идаље са њом била најбоља другарица.Имам један леп зарезач розе боје.Једна моја другарица је исто то желела па је и купила.Мало сам била љута,али ускоро су све другарице из мог разреда то имале.Нема везе ако неко има исту ствар као и ја.Због тога нико не треба да буде љут.Другарство је важније и од зарезача и наочара,те ствари се могу купити,а другарство не.

  9. Aлекса Лукић
    19. марта 2014. у 16:25

    Летиција је успела да убеди маму да не види добро оно што учитељица напише на табли. Мама јој је заказала преглед код офтамолога. Када је Летиција дошла код офтамолога намерно је читала слова наопачке и правила се да ништа не види. Доктор је написао рецепт и отишле су да изаберу наочаре. Изабрала је флуоросцентно розе наочаре,у облику срца, какве је замишљала у својим сновима. Летиција и Џенифер су се помириле када су Летицији пале наочаре и разбиле се. Обе су се почеле смејати. Ја не бих волео да будем на месту Летиције зато што не волим да купујем исте ствари као моји другови ако ми те ствари нису потребне.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

