Почетак > V разред > Ботаника

Ботаника

Соња Дулетић-Лаушевић, Душица Јаношевић: „Ботаника“

Издавач: Креативни центар, Београд, 2008.

.

ботаникаПред нама је заиста интересантно научнопопуларно дело. Ова књига је занимљива за све старосне структуре. Док сам је читала (а прилично давно сам изучавала ботанику), заиста сам уживала откривајући на невероватно интересантан начин тајне биљака. Човек заиста пожели да постане ботаничар! Сазнала сам и подсетила се ко су били велики ботаничари кроз историју, упознала сам  професију ботаничара, добила сам  детаљна упутства како да направим хербаријум, како урадити неки оглед да би се доказала нека научна истина, на веома занимљив начин сам се подсетила који су основни делови биљке и како биљке добијају имена, схватила сам шта је лепо, а шта тешко у ботаници и као се постаје ботаничар.  Добићеш упутства како да одгајиш биљку из семена, да испиташ шта биљка осећа, да научиш као научно да опишеш биљку (одушевићеш наставника биологије) и да користиш кључ за биљке.

Ова књига ће вам много помоћи када будете освајали биологију у петом разреду…

Питања за разговор:

1. Како вам се допада градиво биологије петог разреда изнето на овакав начин?

2. Проучи нешто више о Генералу Шерману и напиши шта си сазнао.

3. Зашто је гинко интересантан?

4. Одабери једног великог ботаничара, проучи његов живот и рад и напиши нешто о њему.

5. Шта све могу ботаничари да открију? Прочитај све одговоре да се не би понављао.

6. Да ли си чуо за Наталијин цвет? Ако ниси, проучи на интернету његову симболику и причу. Наведи све што знаш о њему. Напиши нешто што раније није написано.

7. Пронађи у Речнику симбола или на неком другом месту симболику разног биља. Одабери једну биљку и напиши укратко нешто о њој (а да је није неко већ раније представио).

Категорије:V разред
  1. Nemanja Mitrovic
    15. јуна 2013. у 10:10

    Procitao sam botaniku i mnogo mi je bilo zanimljivo zato sto ce mi to pomoci i za 6 razred osnovne i zbog toga sto sam to vec znao da citam bilo je lako procitati

  2. 25. јуна 2013. у 19:46

    Немања, ни по чему се не види да си прочитао књигу. Написао си уопштено о књизи и то латиницом. Зашто о Словенима објављујеш у коментар о „Ботаници“?
    Имена народа се пишу великим почетним словом.
    Одговори конкретно на нека од питања и то у простор за то предвиђен. Која ратна вештина ти је била најзанимљивија и зашто?

  3. 25. јуна 2013. у 19:50

    Ботанику си учио у 5.разреду и неће ти бити потребна у шестом. Мораш нешто конкретније одговорити јер се не види да си књигу прочитао.
    Немања, још једном, поштуј правописна правила и своје писмо-ћирилицу.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

