Почетак > III разред > Апсолутно ја, Клариса Бин

Апсолутно ја, Клариса Бин

 Лорен Чајлд: Апсолутно ја, Клариса Бин

Бели пут, Београд, 2006. 

.

klarisa binКлариса Бин је раздрагана, весела и враголаста девојчица, треће дете по реду у породици. После ње родио се и брат Минал Крикет и она мисли да је права штета што су га добили јер он увек  све поквари. У школи јој на живце иде Грејс Грапело, а посебно је нервира госпођа Вилбертон са њеним „крештавим гушчијим гласом“. Омиљено место јој је плакар у којем можеш бити сам са собом и читати књиге до миле воље. Омиљени лик јој је Руби Ретфорд, једанаестогодишња девојчица,  која нема ни браће ни сестара и стално јој се дешавају неке пустоловине.

Радња приче почиње да се развија кад им учитељица да задатак да направе пројекат о књизи, и кад она и њена другарица Бети Муди пожеле да победе.

Задатак:

„Невероватно је шта све можеш научити из књиге у којој уживаш, чак и кад не схватиш одмах да си нешто научио јер превише уживаш у читању“, размишља Клариса Бин на изложби експоната у њеној школи.

Напиши шта си ти научио-ла  из ове књиге. Која је књига на тебе оставила значајан утисак и зашто?

Да ли си некад писао-ла  књигу? Предлажем да покушаш. Пре неколико година група деце из наше школе је направила неколико књига и однела их у библиотеку. Распитај се код библиотекарке. Можеш се удружити са неким, а можеш и самостално стварати.

Категорије:III разред
  1. Ирина
    28. фебруара 2013. у 18:55

    На мене је књига „Оловка пише срцем“.Она је пуна искрених дечијих одговора то су најискренији одовори из срца деце.

    • 1. марта 2013. у 09:17

      Шта си научила из ове књиге? Шта мислиш о Клариси Бин и о томе како је одговорила на задатак?

  2. Jasmina Zoric
    4. јуна 2014. у 18:52

    1. Ја сам научила да деца,као и одрасли треба да читају што више књига,јер тако уз забаву и опуштање могу много да науче.
    2. Управо ова књига Апсолутно ја,Клариса Бин је на мене оставила значајан утисак због занимљивих ствари које се у њој догађају.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

