Почетак > IV разред > Мали кућни огледи 3

Мали кућни огледи 3

Томислав  Сенћански: Мали кућни огледи 3

Београд,Креативни центар,2003.

.

Ово је књига за децу која воле да истражују. Знате ли како се другачије зову истраживачи? НАУЧНИЦИ! Значи, сви који су заинтересовани за науку, који желе да самостално истражују и схвате законитости које важе за многе појаве, нека се лате ове књиге. У њој су одабрани огледи које можете изводити код куће, а који ће вам олакшати разумевање школског градива или појава које вас занимају. Своја искуства и закључке можете поделити са вршњацима.

Ученици другог разреда су изучавали електрицитет и електричну струју.  У природи често можеш видети муњу. Знаш ли шта је муња и како настаје? Спреми се да ти створиш муњу. Пронађи у књизи оглед Муња из кашике. Прати упутства и изведи оглед.

ЗАДАЦИ

Због чега ти је потребна метална плоча или послужавник? Шта се десило када си  лењир спустио на послужавник? Шта си помислио када се између послужавника и кашике појавила муња? Шта мислиш, како би могао да искористиш ову појаву. Сазнај до каквих је закључака и открића дошао наш велики проналазач Никола Тесла, посматрајући ову појаву. Књигу о њему пронађи у нашој библиотеци. Ако ниси успео да створиш муњу, размисли и закључи где си погрешио па покушај поново.

Категорије:IV разред
  1. Теодора
    3. фебруара 2012. у 17:28

    Ја нисам читала књигу мали кућни огледи 3.
    Читала сам књигу мали кућни огледи 2.
    Књига је занимљива.
    Има забавних ствари.
    Научила сам нешто ново.
    Најзанимљивије ми је оглед боца на боци.
    У тој игри морам бити пажљива.
    Научила сам шта је кретање.
    То је промена положаја једног тела у односу на друго…
    И тако даље.

  2. 1. марта 2012. у 22:13

    Теодора,
    Коментариши књиге које су постављене а не оне које си читала а немају везе са књигом коју коментаришеш. Потруди се да твоји коментари буду одговор на постављене задатке.

  3. Ирина Попоски
    13. марта 2013. у 21:26

    И ја сам такођр прочитала књигу “ мали кућни огледи 2 „. Веома је забавна и са пуно занимљивих одговора.Може да се научи пуно експеримената о разним предметима.Највише ми се допада експеримент пластично млеко.Поступак прављења пластичног млека:сипамо млеку у шерпу и мутимо,зтим додајемо сирће.Мешамо све док не добијемо смешу.Тада у смешу додајемо хладну воду и добијамо пластично млеко.

    • 8. фебруара 2014. у 17:45

      Имам утисак да ниси разумела задатак.

  4. Милица Мишковић
    8. априла 2013. у 08:51

    И ја сам прочитала књигу „Мали кућни огледи 2“.Научила сам много занимљивих експеримената.Највише ми се допао експеримент „Лења штипаљка“. Сви огледи су веома забавни и са задовољством сам их испробавала.

    • 8. фебруара 2014. у 17:46

      Имам утисак да ниси разумела задатак.

  5. 6. маја 2013. у 16:35

    Одлично Ирина, настави да експериментишеш.

  6. Марко Сердар
    6. фебруара 2014. у 06:38

    Метална плоча и послужавник су потребни за оглед електрицитетом и кашиком.Електрицитет прелази на плочу ,а са плоче на кашику.Никола Тесла је открио да се на разне начине може произвести струја. Пробао сам и успело ми је. Mали кућни огледи 3 су занимљиви сваком би препоручио да прочита и нешто ново сазна.

  7. 8. фебруара 2014. у 17:44

    Марко, драго ми је да си извео оглед. Препоручујем ти да прочиташ књигу о Николи Тесли “ Младист и први изуми“. Потражи је код нас у библиотеци.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

