Почетак > I разред > Обећајте да се нећете љутити

Обећајте да се нећете љутити

 Бел Муни: Обећајте да се нећете љутити

Нови Сад, Ружно паче,2007.

.

Цица има веома лош дан. Њен хрчак Меденко бежи из кавеза и у соби настаје хаос. Цица добро зна да ће мама и тата сигурно бити љути.

Задаци

Шта је све Цици ишло наопако? Какав је неред направила док је јурила Меденка? Јеси ли ти некад направио-ла сличан неред у кући? Опиши.  Како се Цица понашала кад су мама и тата дошли кући? Зашто? Шта им је обећала? Јеси ли ти некад обећао-ла нешто а да обећање ниси испунио-ла?

.

Категорије:I разред
  1. Ивана Карановић
    10. априла 2011. у 10:25

    Цици је све ишло наопако зато што је устала накриво насађена.Док је јурила Меденка направила је страшно велик неред.Ја углавном правим неред,али не тако велик.Кад су мама и тата дошли Цица их је хвалила да су најбољи родитељи на свету.Тако се понашала да се мама и тата не наљуте.Обећала им је да више неће да прави неред.Ја сам родитељима обећала неколико пута да ћу бити увек добра да бих добила нешто али нисам испунила обећање бар за сада.

  2. Бранислав Ћурковић
    21. децембра 2012. у 10:28

    Цици је тај све ишло наопако,све што је дптакла срушила је.Поломила је вазу,цела соба је била испретурана док је јурила Меденка.Никад нисам направио толики неред,мало мањи да али сам га поспремио.Цица је била умиљата према својим родитељима да је не би казнили.Обећала им је да ће сама поспремити собу.Трудим се да увек испуним своје обећање али некад ми не успева.

  3. 2. јануара 2013. у 20:53

    Цици је баш цео дан кренуо наопако. Цици је срушила мамину омиљену вазу, тада је хрчак побегао из кавеза и Цица га је свугде јурила док га није нашла. Цица је срушила са столића украсе, фотографије су пале на тепих и канта која је стајала са папирима се просула. Мени се никад није тако нешто десило. Била је јако добра и умиљата што је зачудило родитеље. Зато што осећа кривицу. Обећала им је да ће да поспреми собу. Кад нешто мами обећам то и испуним, бар се потрудим. -Анђела Грујић-

  4. 7. јануара 2013. у 10:36

    Цици је баш цео дан кренуо наопако. Цици је срушила мамину омиљену вазу, тада је хрчак побегао из кавеза и Цица га је свугде јурила док га није нашла. Цица је срушила са столића украсе, фотографије су пале на тепих и канта која је стајала са папирима се просула. Мени се никад није тако нешто десило. Била је јако добра и умиљата што је зачудило родитеље. Зато што осећа кривицу. Обећала им је да ће да поспреми собу. Кад нешто мами обећам то и испуним, бар се потрудим.

  5. Nenad Rodic
    12. фебруара 2013. у 09:07

    Када је Цица устала све јој је кренуло наопако. Дошао је њен лош дан. Била је јако бесна јер се посвађала са братом Јоцом. Када јој је Јоцо побегао љутито је залупила вратима и разбила мамину стару вазу. После тога је оборила кавез хрчка Меденка. Хрчак је изашао из кавеза и побегао. Цица га је јурила по дневној соби и направила страшан неред. Када су мама и тата дошли кући Цица се правила јако добра да се они не би наљутили на њу. Касније када је Цица све средила обећала им је да више никад неће направити неред. И ја некад направим неред у кући па се мама наљути. Трудим се да га поспремим.

  6. Ненад Родић
    12. фебруара 2013. у 12:53

    Кад је Цица устала све јој је кренуло наопако. Цица се прво посвађала са братом Јоцом. После тога је разбила мамину вазу, оборила кавез хрчка Меденка и направила страшан неред.

  7. Теодора Мрђан
    12. фебруара 2013. у 13:29

    Цици је био јако лош дан зато што је изгубила чарапе, брат јој се ругао, отворио се кавез и Меденко је побегао. Цица је разбила мамине вазе, разбацала смеће, књиге, слике мамине и татине ствари. Када су тата и мама дошли у кућу видели су какав је неред Цица направила, а Цица им је рекла: „Обећајте да се нећете љутити.“ Ушли су у собу и наљутили су се на Цицу зато што је у кући био неред. Када сам била мала, мама и тата нису видели и ја сам тајно пришла столу и, узела сам фломастере и шарала сам по зиду. Цица им је обећала да ће поспремити сасвим сама собу. Дала сам обећање мамн и тати да више нећу фрицкати нокте, али ја то обећање нисам испунила, ипак сам наставила.

  8. Anja Babic
    19. марта 2014. у 17:13

    Цица је тог јутра устала на леву ногу. Срушила је мамину вазу која је оборила Меденков кревет и хрчак је побегао. Вијајући га, рушила је украсе, слике,канту за папир, лампу, вазу са цвећем. Када су дошли родитељи покушала је да их разнежи пре него што им каже шта је урадаила.Била им је јако чудна и најзад их питала да ли обећавају да се неће љутити? Обећали су, али када су ушли у собу, променили су мишљење. Цица им је обећала да ће све сама поспремити.
    Толики неред никада нисам направила. једном сам оставила ципеле на сред дневне собе, па сам запела за њих. Све ми је испало из руку и јако сам се ударила. Када се заиграм, направим неред, али га увек поспремим.

    • 25. марта 2014. у 11:41

      Одлично Ања. Било би лепо да си одговорила и на задње питање. Баш ме интересује какав би одговор био.

      • Anja Babic
        26. марта 2014. у 07:20

        Моја сестра има девет месеци.Мама ме је замолила да је причувам да не падне са кревета.Ја сам јој обећала да хоћу,док нисам зачула звук мог омиљеног цртаног филма.Скочила сам и отишла у другу собу .Дуња је остала сама и могла је да падне.Мама је била бесна на мене,зато што нисам испунила обећање.

        • 26. марта 2014. у 10:34

          Ања ти си заиста веома савесна. То је за похвалу. Сада си одговорила на сва питања и то веома лепо. За то се добија најбољи беџ. Само тако настави.

  9. Милица Попадић
    24. априла 2014. у 07:28

    Цица је тог јутра устала на леву ногу. Срушила је мамину вазу која је оборила Меденков кревет и хрчак је побегао. Вијајући га, рушила је слике, украсе,лампу,канту за папир, вазу са цвећем… Када су дошли родитељи,покушала је да их разнежи. Била им је јако чудна. Најзад их је питала да ли обећавају да се неће љутити. Обећали су, али када су ушли у собу, променили су мишљење.Обећала им је да ће све сама поспремити. Никад нисам направила такав неред. Једном сам оставила млеко на сред собе. Запела сам за млеко и просула га. Увек сам испунила обећање.

  10. Клајнер Ђуровић Мирка
    27. априла 2014. у 09:49

    Тај дан је био лош за Цицу.Просула је млеко.Изгубила је чарапе.Ништа јој се није радило и чинило јој се да ништа није фер.Када се наљутила на брата залупила је вратима.Дневна соба се затресла.Пао је сточић и ствари са њега.Мамина ваза се распала на делове.Пао је кавез и хрчак је побегао.Цица је направила велики неред док је јурила хрчка.Срушила је украсе,фотографије,канту за смеће,лампу и вазу са цвећем.Вода из вазе се просула по тепиху и настала је флека.Нисам направила толики неред.Десило ми се да проспем млеко по столњаку.Нисам покушала сама да обришем,јер сам се бојала да не направим још већи неред.Звала сам маму да заједно средимо неред.
    Када су мама и тата дошли кући Цица се понашала лепо.Била је расположена да са мамом сади цвеће.Хтела је да орасположи родитеље па им је рекла дам су најбољи родитељи на целом свету.Родитељи су били јако љути када су видели неред.Цица је морала да обећа да ће све сама поспремити.Трудим се да кад нешто обећам да то и испуним.Некад ми се деси да заборавим да то урадим.Често обећам да ћу да оперем зубе, па наставим да се играм и не испуним обећање. Мама и тата се тада љуте на мене и ја се извиним и брзо оперем зубе. Онда опет обећам да се то више неће поновити.

    • 11. маја 2014. у 21:02

      Леп и детаљан одговор. Веома си савесна и вредна. Браво!

  11. Милица Попадић
    28. априла 2014. у 18:52

    Можда некад нисам испунила обећање, али мислим да јесам.

  12. 11. маја 2014. у 20:58

    Милице, ти си се преиспитивала.То је одлично! Леп и детаљан одговор.

  13. Алекса Лукић
    13. маја 2014. у 15:28

    Цици је све ишло наопако од када је устала. Прво није могла да нађе чарапе, мама и тата нису обраћали пажњу на њу, поломила је мамину вазу, мамина ваза је срушила Меденков кавез, отворила су се врата од кавеза и Меденко је побегао. Док је Цица јурила за Меденком по соби рушила је: украсе, фотографије и канту за папир. Док је померала кауч да не би Меденко ушао у неку пукотину у зиду срушила је лампу, а лампа вазу са цвећем и тако је просула воду по тепиху. Толики неред нисам никада направио.
    Кад су мама и тата ушли у дневну собу наљутили су се зато што је Цица поломила мамину вазу а тата је био љут зато што је направила неред. Цица се понашала весело, смешила се. Пристала је да им помогне да засаде цвеће иако је то мрзела. Није знала како да им каже шта се десило у дневној соби, па им је рекла да су они најбољи родитељи на целом свету и да јој обећају да се неће љутити на њу. Тек када су јој то обећали показала им је какав је неред направила. Мама и тата су били јако љути кад су видели неред. Цица им је рекла да су обећали да се неће љутити, али је и она морала да обећа да ће све поспремити.
    Увек кад нешто обећам то испуним. До сада нисам ништа обећао а да нисам испунио.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

