Почетак > II разред > Принцеза Нећу и принц Хоћу, Силвија Ронкаља

Принцеза Нећу и принц Хоћу, Силвија Ронкаља

Силвија  Ронкаља, Елена Темпорин: Принцеза Нећу и принц Хоћу

Београд, Креативни центар, 2009.

.

Принцеза Нећу живи у Краљевству Терамису и откад је проговорила, почела је да се инати и да све одбија: Нећу ово и нећу оно! Принц хоћу живи у Краљевству Бакалар и откад је проговорио почео је да захтева и да наређује: Хоћу ово и хоћу оно!

Шта ће се десити када принц од Бакалара одрасте и пoжели љубав и руку принцезе од Терамисуа, навикнуте да увек каже нећу?

.

Задатак

Реч нећу укоренила се код принцезе Нећу тако јако  и дубоко да ни снагом воље није успевала да се понаша другачије. Навике понекад постају тако јаке да их се тешко ослобађамо. Имаш ли ти неку лошу навику? Да ли си пожелео-ла  да је се ослободиш? Јеси ли у томе успео-ла? Шта мислиш како су принц и принцеза васпитавали своју децу ? Можеш да наставиш бајку  о томе какав је био живот на двору кад су им се родиле мале принцезице и принчеви.

.

Категорије:II разред
  1. Marko Serdar
    27. марта 2011. у 17:58

    Ја мислим да немам лоших навика јер ме родитељи не опомињу тако често. Мислим да они своју децу нису васпитавали као што су они били васпитани већ другачије. Кад су се родили принчеви и принцезе у краљевству су биле забрањене речи ХОЋУ и НЕЋУ. Уместо њих се говорило ЖЕЛИМ и НЕ ЖЕЛИМ. Много су лепше звучале и они су били срећни.

    • 28. марта 2011. у 19:07

      Добродошао Марко, брзо прочитај неку нову књигу па се јави.

    • 28. марта 2011. у 19:17

      Замоли родитеље да ти помогну да следећи пут пишеш ћирилицом, сад сам ти ја пребацила.

  2. Зорић Ивана
    30. октобра 2011. у 10:09

    Имам једну лошу навику,а то је да грицкам нокте.Много желим да је се ослободим.На жалост нисам успела.Мислим да принц и принцеза нису баш лепо васпитани.Али зато када су они добили своју децу,научили су се на својим грешкама и васпитали су их да буду добри и послушни.

  3. 6. јануара 2013. у 16:32

    Ја као и принцеза нећу врло често због своје тврдоглавости често кажем да нећу. Да покушала сам да је се ослободим. Ја је се ослободим.Ја мислим да су децу васпитавали тако што када би им принцеза и принц нешто наредили нису смели да кажу не,несму бити тврдоглави као принцеза и бахати као принц………А можда су и били као они…… Анђела Грујић

    • 3. децембра 2013. у 16:08

      Анђела, искрено си одговорила на питања и поредила се са јунацима књиге. Потруди се да пишеш мало јасније и пуним реченицама, да не понављаш речи и да мало више пазиш на правопис: састављено и раздвојено писање

  4. Вера Васић
    21. фебруара 2013. у 16:27

    Принцеза Нећу није могла да каже реч Хоћу, због своје јако јако лоше навике да стално говори говори Нећу. Лоше навике имамо сви, а чак и принцеза из бајке принцеза Нећу. Имам лошу навику да понекад желим баш баш све да ми се купује и купује било да је дан или ноћ. Пожелела сам да је се ослободим али понекада ми то баш и не иде од руке. Нисам баш успела да је се ослободим али ћу се баш потрудити да избацим то из себе. Мислим да су принцеза Нећу и принц Хоћу васпитали своју децу тако што су их научили да само не говоре две познате речи Нећу и Хоћу. Кад су се родили дечицу живот дечице и њих је био много много леп, богат и нису били као сиромашни људи

  5. Урош Јатић
    7. априла 2013. у 19:48

    Моја лоша навика је то што сам досадан и упоран кад тражим неку играчку од родитеља да ми је купе,а они кажу да не може или да ће ми купити за неколико дана. Волео би да се ослободим лоше навике јер се тада мама и тата неби љутили на мене због ње. Још увек се нисам ослободио ове навике,али мислим да ћу брзо јер се јако трудим. Принц и принцеза су васпитавали своју децу да не говоре само ХОЋУ и НЕЋУ. Кад су им се родила деца они су живели срећно до краја живота и били су богати.

  6. Томановић Теодора
    22. децембра 2013. у 20:26

    Моја лоша навика је да понекад нећу да једем оно што ми моја мама спреми за ручак.Пожелела сам да се ослободим те своје лоше навике и успела сам да је се ослободим.
    Принц и принцеза су своју децу васпитавали тако што су им говорили да никада не говоре хоћу и нећу. Kaд су се родиле принцезе и принчеви, живели су срећно до краја живота,јако су се волели и били богати.

  7. Јелена Тешановић
    25. децембра 2013. у 09:48

    Принцеза Нећу није хтела да се купа, да једе, а није ни хтела да спава. Све што су јој родитељи говорили она није хтела да уради. Принцеза Нећу је имала брата који се звао Хоћу. Он је хтео све што су му говорили, а чак и шта пожели, а то је и добио. Он је хтео папагаја који говори и све зна, а хтео је да једе са оштрим мачем. Њихови родитељи су хтели да се њих двоје удају. Они су пристали. И дошао је дан њиховог венчања. Свештеник је питао принца да ли хоће да се уда за принцезу, он је рекао „да“, свештеник је питао принцезу да ли хоће да се уда за принца, она је рекла да неће да се уда за принца, а свештеник је питао да ли одбија да се уда за принца она је рекла да не одбија да се уда за принца и тако су живели срећно до краја живота.

  8. Селена Вишнић
    25. децембра 2013. у 09:50

    Принцеза Нећу није хтела ништа да ради јер је она на свако питање одговорила нећу.
    Принц Хоћу је све што га родитељи питају одговарао хоћу. Када су принцеза Нећу и принц Хоћу одрасли он ју је запросио. Она је неколико пута одговорила нећу , али је касније одговорила хоћу. Они су живели лепо и заједно са својом ћерком принцезом и сином принцом. Принцеза Нећу и принц Хоћу су учили своју децу да никад не говоре хоћу им нећу. Живели су срећно до краја живота.

  9. Ненад Родић
    12. фебруара 2014. у 11:13

    Ова књига ми се посебно допала због занимљивих ликова принца Хоћу и принцезе Нећу. Немам неку посебну навику које требам да се ослободим једино да сам понекад тврдоглав. Децу принцезе и принца не замишљам као њихове родитеље који су стално говорили хоћу и нећу већ као лепо васпитану децу који су кад треба говорили хоћу а кад треба нећу. Принц и принцеза су после њиховог венчања живели срећно до краја живота у великом прелепом дворцу са пуно деце.

  10. Ања Бабић
    15. маја 2014. у 14:00

    Ја сам имала једну лошу навику.Волела сам до касно да останем будна.Пожелела сам да је се ослободим и успела сам у томе уз помоћ тате.Објаснио ми је да идем у школу и да би било лепше да легнем раније да се наспавам.Рекао ми је да ако не легнем на време нећу моћи лако да устанем ујутру,бићу нерасположена ,нервозна ,уморна поспана и нећу моћи пажљиво слушати учитељицу на часу.
    Принц и принцеза су васпитали своју децу да никад не терају инат другима и да речи -ХОЋУ И НЕЋУ употребе само када нешто стварно хоће или неће.
    Живот на двору је постао диван када су се родила деца .Принцеза Нећу и принц Хоћу више нису имали времена да буду размажени.Морали су да брину о деци:да ли су гладни,жедни ,болесни,да ли касне на тренинг,у школу…и сви су живели срећно до краја живота.

  11. Милован Велемир
    26. маја 2014. у 20:09

    Једна од мојих лоших навика је да пијем воду са чесме у купатилу. Пожелео сам да се ослободим те лоше навике, али још увек нисам успео у томе. Родитељи ми указују да то није добро, али и поред тога нисам успео. Потрудићу се.
    Принцеза Нећу и принц Хоћу су васпитали своју децу да не говоре нећу и хоћу, већ да говоре желим и не желим. Њихова деца су користили лепе речи: молим те, хвала ти, извини, волим те…
    На двору су живели са пуно деце у љубави и благостању и здрављу.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

