Почетак > II разред > Ник Мек има среће

Ник Мек има среће

Мара Бергман: Ник Мек има среће

Београд, Креативни центар, 2008.

.

Ник Мек открива на које све начине може бити срећан. А да ли ће му се остварити његова највећа рођенданска жеља?

  .-

Задатак

Шта је за тебе срећа?  Како разумеш мисао да се срећа крије у малим стварима?

Категорије:II разред
  1. Марко Луковић
    9. априла 2011. у 20:08

    Срећан сам када дам го на утакмици и моја екипа победи због тога.Срећним ме чине мале ствари. Срећан сам када играм фудбал,у дружењу са вршњацима,када лижем сладолед и када ме мама загрли.

  2. 11. јануара 2013. у 12:28

    За мене је срећа када успем да остварим бар део оног што замислим,и када добијем оно што желим.Срећна сам и кад су моји родитељи и брат срећни.Ник се задовољава малим стварима и чине га срећним , а та мисао не мора увек да буде тачна ,зависи коме је колико потребно да би био срећан.

  3. Nenad Rodić
    10. октобра 2013. у 12:03

    Мени се дечак Ник свиђа јер су га увек чиниле срећним мале ствари и ситнице.За мене је срећа када играм са најбољим другом игру коју највише волим.Срећан сам и када добијем у школи петицу у дневник и тако обрадујем маму,тату,секу и бабу.Мислим да свако треба да буде срећан када му се десе мале ствари.

  4. Урош Јатић
    31. октобра 2013. у 15:43

    Као што дечака Ника усрећују мале ствари,тако и мене. Срећан сам кад се играм са другарима,кад идем на рођендане,кад се играм са кућним љубимцима…Од када идем у школу усрећују ме лепе оцене,похвале од учитељице и награде од родитеља.Сматрам да је срећа и у малим стварима и волео бих да су сви срећни и задовољни.

  5. Радош Радош
    7. фебруара 2014. у 11:13

    Мене срећним чине игра са браћом и другарима Југио картама. Срећан сам када играмо,још срећнији ако победим. Још ме чини срећним када ме млаћа браћа пољубе, када се моја породица радује мојим медаљама из

    • 8. фебруара 2014. у 17:23

      Радоше, ти први пут објављујеш коментар. Завршићемо га заједно у школи, па ћеш бити оцењен звездицама, а добићеш и беџ. Драго ми је што си се придружио Клубу читалаца.

  6. Клајнер Ђуровић Мирка
    7. фебруара 2014. у 11:17

    Као и за Ник Мека за мене је срећа кад се играм са мојим кућним љубимцем мачком Драг

    • Клајнер Ђуровић Мирка
      8. фебруара 2014. у 21:30

      ишом.Срећна сам кад се играм са другарицама.Срећна сам кад се мамом фарбам јаја за Ускрс,падођемој брат Алекса да куцамо јаја.Можемо бити срећни са малим стваримакао што је финети крем,Киндер јаје или жвака.Ник Мек је највише усрећиопоклон који није коштао ништа,а то је биламаца.

  7. 8. фебруара 2014. у 17:24

    Мирка, ти први пут објављујеш коментар. Завршићемо га заједно у школи, па ћеш бити оцењена звездицама, а добићеш и беџ. Драго ми је што си се придружила Клубу читалаца.

  8. Tомановић Теодора
    20. фебруара 2014. у 19:27

    Као и дечака Ника и мене усрећују мале ствари. Срећна сам кад се играм са другарима,кад идем на рођендане,кад идем у посету и када се играм са браћом и сестрама…Од када идем у школу усрећују ме добре оцене,похвале од учитељице и награде од мојих родитеља.Сматрам да је срећа и у малим стварима и волела бих да су сви око мене и сви моји другари срећни и задовољни.Срећа је осећај испуњености,доживљај да имамо и градимо нешто што нам је важно.Срећа је у нама и срећа је добро здравље.

  9. Софија Карановић
    7. марта 2014. у 14:32

    Као и Нику и мене усрећују мале ствари.Срећна сам кад ме мама похвали својим пријатељима, кад добијем добру оцену и кад ми тата купи нешто.Сви треба да будемо срећни и задовољни.Срећна сам кад се играм са другарицама напољу.Играмо се причамо и смејемо.Срећна сам и кад идем у шетњу.Треба да будемо срећни и кад добијемо чоколаду или оловку и гумицу.Некима је то мало али није то се све плаћа парама.Треба да будемо задовољни оним што имамо.Мале као и велике ствари могу пуно да вреде.Није важно колике и колико има ствари важно је да имамо оно што нам је потребно.Срећа се крије у малим стварима значи да и мале ствари могу пуно да вреде.

  10. Aлекса Лукић
    6. априла 2014. у 14:33

    За мене је срећа кад добијем медаљу у школи, кад се играм са другарима, кад ме тренер на каратеу похвали, кад добијем кроасан “ чипикао “ и у њему добијем играчкицу, кад ме мама и тата пољубе, кад сам здрав, кад су ми мама и тата здрави, кад идем на рођендане код другара, кад гледам цртане на телевизији, кад помажем дедама и бабама, кад идем са мамом и татом у шетњу…
    Срећа се крије у малим стварима, за срећу не треба пуно пара него треба мало више труда, рада и воље и онда се добије медаља, кроасан, пољубац, похвала…

  11. Радош Радош
    10. априла 2014. у 12:41

    Радош Радош :
    Мене срећним чине игра са браћом и другарима Југио картама. Срећан сам када играмо, још срећнији ако победим. Још ме чини срећним када ме млађа браћа пољубе, када се моја породица радује мојим медаљама из школе и каратеа. Мислим да би било јако лепо да сва деца могу виде срећу у малим стварима: детелина са четири листа, сунчаном дану, снегу, туђој срећи…

  12. 26. априла 2014. у 16:46

    За мене је срећа кад: једем слаткише, играм се, читам, гледам цртане, идем у биоскоп, грлим се са породицом, путујем, купујем ствари које ми се свиђају… Све ово што сам набројала су свакодневне ствари које ме усрећују, а за које не треба много. Мени се ова прича много, много свиђа и желе бих да је имам! Свима је препоручујем да је прочитају.

    • 22. маја 2014. у 10:09

      Joвана, било би још боље да си поредила шта је за тебе, а шта за Ника срећа. када препоручујеш некоме књигу, потруди се да наведеш довољно убедљиве разлоге зашто би неко прочитао исто што и ти. Шат ће у књизи сазнати, чему насмејати, чиме задивити, у чему препознати….

  13. Ања Бабић
    10. маја 2014. у 12:36

    За мене је срећа када ме тата и мама похвале,загрле и пољубе,када се играм са млађом сестром и учим је да прича.Срећа је имати пуно пријатеља ,ићи у школу,добити медаљу и браво од учитељице.Пресрећна сам када маму победим у игри,,Не љути се човече,,,када сам научила да возим ролере и бицикло,када идем на сладолед или у биоскоп са другарицом.Срећа је када волимо некога и када смо задовољни.
    Срећа се крије у малим стварима,баш таквим малим,а тако великим:медаља ,сладолед,чоколадица,пријатељство,…осмех,радост.

  14. Милован Велемир
    2. јуна 2014. у 19:41

    За мене је срећа када је неко поред мене срећан, када се са другарима играм и смејем, када се родитељи поносе са мном, када добијем добре оцене у школи, успех у игрицама, и још много других ствари ме чини срећним.
    Срећа се крије у малим стварима зато што није пуно потребно да би човек био срећан. Човек ако не добије оно што жели не треба да буде несрећан, већ да буде задовољан са оним што има. Треба веровати у срећу и у предмете који доносе срећу.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

