Почетак > I разред > Краљ иде у куповину

Краљ иде у куповину

 Џун Кребин: Kраљ иде у куповину

Београд, Креативни центар, 2008.

.

Има ли краљ довољно новца? Да ли краљица можда једе превише меда? Хоће ли слушкиња успети да надмудри коса? До краја дана сва ће ова питања бити разрешена … али како?

  .

Задатак

Како ти се допада ово краљевство? Какав је  краљ? Идеш ли ти у куповину, с ким, шта обично купујеш? Да ли си некад штедео-ла новац ? Напиши нешто о томе.

.

Категорије:I разред
  1. Марко Луковић
    22. априла 2011. у 19:06

    Свиђа ми се начин на који краљ води своје краљевство. Краљ воли да се бави разним спортовима и то је лепо. Краљица ми се допада зато што зна да игра фудбал. У куповину идем са мамом, татом и братом. Углавном купујемо гардеробу, слаткише и школски прибор. У мојој соби постоји касица прасица. У посоледње време више узимам из ње него што стављам у њу новчиће. Трудићу се да то променим. Мама ми је рекла да ми она служи за испуњење мојих жеља.

  2. 12. јануара 2013. у 17:24

    Ово је врло необично краљевство.И краљ и краљица су на свој начин необични.Краљ је добар зато што је поделио новчиће са другим ,баштованом Тедом,Дот краљевском млекарицом,коњушаром Недом и оставио је мало и себи да би купио оно бицикло које је тражио.Ја идем са мамом увек у куповину било да купујјемо за мене ,њу или друге чланове породице.Ја никад нисам штедела новац. Надам се да ћу почети и то да радим.

  3. Ненад Родић
    31. октобра 2013. у 11:52

    Ово краљевство ми се допада зато што је краљ био јако добар. Краљ ми се свиђа јер сав свој новац није потрошио на себе већ је поделио са баштованом,млекарицом и коњушаром и тек после тога отишао је у продавницу. Хтео је да купи себи нешто посебно а то је био бицикл за двоје. Много волим да идем у куповину. У куповину не идем сам већ иду са мном мама или тата. Највише волим да купујем играчке. Много пута сам штедео када желим да купим омиљену играчку.

  4. Теодора Томановић
    25. децембра 2013. у 20:15

    Oво краљевство ми се допада зато што су краљ и краљица били доброћудни и захвални. Свиђа ми се то што краљ није сав свој новац узео себи већ га је поделио са баштованом,млекарицом и коњушаром. Идем у куповину. У куповину најчешће идем са татом. Највише волим да купујем одећу за себе. Штедела сам новац када сам хтела да купим хаљину за мој концерт. Уштедела сам новац и успела да купим хаљину за тај концерт.

  5. Ссофија Шкорић
    29. јануара 2014. у 17:01

    Краљ има више него што му треба. Он није шкрт и жели да усрећи друге. Себи је само купио бицикл. Ја идем са мамом у куповину,и нисам толико штедљива као

    • 26. фебруара 2014. у 10:26

      Ово је твој први коментар. Потруди се и заврши га код куће.

  6. Sofija Skoric
    29. јануара 2014. у 19:40

    Свидело ми се како краљ води краљевство јер је он био праведан према свим људима у краљевству. Волео је да помаже кад је неко био у невољи или ако неко нема довољно пара. Сви у краљевству су га волели јер јебио поштен и имао је времена да их саслуша. Краљ је имао више него што му је било потребно. Он није био шкрт.
    Идем у куповину са мамом. Обично купујем одећу и играчке. Када добијем пара за рођендан ја их ставим у своју касицу прасицу и тамо их чувам за неку играчку која ми се допадне.

  7. 26. фебруара 2014. у 10:29

    Браво Софија! Сада си одговорила на сва питања и то веома лепо. Само тако настави. Пиши ћирилицом.

  8. Милица Попадић
    22. марта 2014. у 16:31

    Свидело ми се краљевство зато што је краљ помагао људима. Идем у куповину са татом. Обично купујем храну. Када добијем паре за празнике, ја их стављам у касицу прасицу. Кад уштедим довољно пара, купим неку играчку.

    • 25. марта 2014. у 11:31

      Шта је још лепо у овом краљевству? Шта мислиш због чега је краљ помагао људима?

  9. Aлекса Лукић
    24. марта 2014. у 18:41

    Ово краљевство ми се допада јер је богато, занимљиво и радосно. Краљ је добар, краљ дели новац другима и воли да купује разне ствари. Ја идем у куповину са мамом и татом.Понекад купујемо воће и поврће, некад слаткише.Волим да идем у продавницу са играчкама. Штедио сам новац и потрошио сам га на мору. Сад штедим новац за следеће летовање.

    • 25. марта 2014. у 11:08

      Волела бих да сазнам шта ти се у краљевству највише свиђа. Кажемо да идемо у продавницу играчака, а не са играчкама. Много ми се допада твоја одлука и навика да штедиш. Могао би да напишеш како штедиш и шта си себи могао да купиш од уштеђеног новца. Можда ћеш помоћи неком од другара да и он следи твој пример и наменски штеди новац.

      • Aлекса Лукић
        26. марта 2014. у 20:17

        У овом краљевству највише ми се допада краљ зато што је добар, помаже другима, воли да вози бицикло и јако је чист и уредан.
        Кад добијем паре за рођендан или неки празник ја их остављам у свој новчаник и чувам за неку играчку или гардеробу. На мору сам себи купио дрес ФК Барцелона.

        • 22. маја 2014. у 10:41

          Лепо со окарактерисао краља, можда мало кратко. Добро је што штедиш, једино да си нам написао и да ли је тај дрес твоја потреба или жеља.

  10. Милица Попадић
    26. марта 2014. у 17:05

    Свиђа ми се краљевство зато што је краљ био скроман. Мислим да је краљ желео да га сви воле.

    • 27. марта 2014. у 08:11

      Можда је он имао довољно љубави за све у краљевству. Шта мислиш да ли би краља учинила срећнијим љубав према свима у краљевству или труд да буде добар и да га сви воле?

  11. Anja Babic
    18. априла 2014. у 08:37

    Ово краљевство је другачије од других.Свиђа ми се што је краљ скроман.Прво мисли о другима ,па тек онда о себи.Не жели никоме да буде дужан.Он је добар човек.Када је пошао у куповину обукао је обично одело.Није се шетао са круном на глави и правио важан.Волео је цвеће,поврће и животиње.Био је обичан.Желео је само бицикло за себе и краљицу,да заједно иду у вожњу.
    У куповину најчешће идем са мамом.Купујемо гардеробу,храну и играчке.Признајем,највише волим када бирам играчке.
    Штедим новац.Последњи уштеђен новац сам потрошила на Златибору.Тамо има пуно шарених тезги и мени углавном свашта треба.Лепо је штедети новац,али јако брзо се потроши и онда опет почиње скупљање…

    • 22. маја 2014. у 10:20

      Ања, размишљајући о јунацима и њиховим поступцима, показала си да и сама цениш врлине које ти јунаци имају. У другом делу одговора си искрено признала да волиш мање важне ствари као што си куповне играчке… Нека те то не брине, нико није савршен и сви трошимо. Важно да смо свесни да нам све то није увек потребно и да повремено знамо да се одричемо и штедимо за потребније.

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

