Виртуелни беџеви

Ваши наставници и учитељи прате оно што пишете, радите и стварате поводом књиге и о књизи, и то вреднују. За своје активности у Клубу читалаца не добијате оцене, него беџеве. Кад прикупите довољан број беџева, следи и оцена у дневнику. Сваки беџ има своје значење и носи одређен број бодова. напредовање сваког ученика води се на посебној страници као његов дневник напретка у читању.

1.JaCitam

Жути Шта да вам причам – ја читам добијају ученици за сваки одговор на наједноставније захтеве уз књигу: препричавају, описују, памте најважније и поједине детаље и способни су да их пренесу и језички уобличе на језички прихватљив начин.

Вредност беџа је 1 бод јер су то интелектуалне радње којима ученици показују да су прочитали и запамтили прочитано.

 

 

 

2.citamRazmisljam

Плави Читам и размишљам добијају ученици који решавају проблемске задатке поводом књиге, задатке у форми образовних игара и показују да умеју да дубље размишљају о књизи, да се децентрирају, имају сопствени  став и избор, удубљују се, показују емпатију…

Вредност овог беџа је 2 бода јер задаци захтевају сложеније мисаоне процесе анализе, синтезе, тумачења, предвиђања, карактерисања, разумевања и решавања проблема.

 

 

3.citamMislimStvaramЗелени: Читам, мислим, стварам добијају ученици када имају сопствено оригинално решење за постављени задатак, рецимо да напишу своју верзију нечег из књиге, осмисле свој дијалог, илустрацију итд; ученици који имају осебујан стилски израз било о чему да говоре. Овај беџ добијају и за све стваралачке активности у оквиру Клуба читалаца. радионице, параде, прославе у којима узму активно учешће. Вредност беџа је 3 бода јер ученици и читају и памте, упуштају се у различите интелектуалне радње којима показују своје критичко мишљење и показују своје таленте у стваралачким активностима.

 

 

4.CitamIpreporucujemЦрвени: Читам и препоручујем добијају ученици када се укључе на странице да препоруче књигу које нема на списку и то учине језички исправно, смислено и аргументовано, а избор књихе за препоруку задовољава елементарне књижевно-уметничке вредности, тј. да није шунд. Овај беџ добијају и ученици који се укључе у акцију читања најмлађима ако избор онога што ће читати направе сами или уз мању помоћ наставника. Вредност овог бонус беџа је 5 бодова јер ученици који се упусте у ове активности показују велику меру самосталности у избору, лични укус и емпатију и пожртвованост за млађе, склоност ка социјалним активностима. 

Цртеже на беџевима направили су ученици: Тамара Грмуша, Павле Ристић, Теодора Векић и Марко Стојилјковић.

  1. Урош Јатић
    13. новембра 2013. у 14:48

    Виртуелни беџеби ми се јако допадају,а пресрећан сам јер сам ја осмислио зелени беџ.

    Урош Јатић

  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: